Home » Film- en bioscoopnieuws, Headline

‘Amerikaanse consument zit niet te wachten op grote keuze aan VOD-diensten’

Ingediend door aan 21 maart 2019 – 10:02 No Comment

Als het gaat om VOD-diensten heeft de consument steeds meer te kiezen. Dit jaar komen sowieso Apple en Disney nog met hun eigen platforms. Maar uit de jaarlijkse Digital Media Trends Survey van Deloitte blijkt dat bijna de helft (47%) van Amerikaanse consumenten helemaal niet zo enthousiast is over het groter wordende aanbod. Het frustreert ze dat ze van steeds meer diensten afhankelijk worden om te kunnen zien wat ze willen. Hoe men in Nederland over dit onderwerp denkt is nog niet bekend.

Het onderzoek toont ook aan dat bijna de helft (43%) van alle Amerikanen naast een regulier tv-abonnement ook een abonnement heeft op VOD-diensten. Gemiddeld maken deze mensen gebruik van drie VOD-diensten. Ook wordt gaming steeds groter in Amerika. Vier op de tien (41%) Amerikanen zegt tenminste één keer per week te gamen, een derde (31%) zegt tenminste één keer per week te kijken naar eSports.

Bron: Variety

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a comment

Add your comment below. You can also subscribe to these comments via RSS

Wees aardig. Hou het schoon te maken. Blijf bij het onderwerp. Geen spam.

You can use these tags:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar

*

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.