Insights: trends en ontwikkelingen in de bioscoopbranche

Insights: trends en ontwikkelingen in de bioscoopbranche


Het branchemagazine Insights van Goo Media geeft inzicht in trends en ontwikkelingen binnen verschillende branches. De laatste Insights kijkt naar de bioscoopbranche.

Het magazine bevat onder andere het interview “Nieuwe bioscopen belangrijke motor voor groei van de branche” met Gulian Nolthenius, directeur van brancheorganisatie NVBF, het interview “Video-on-demand is aanvulling op de bioscoop” met Jeroen Huijsdens, namens brancheorganisatie NVF en een interview met Jorien Scholtens van Filmonderzoek; “Digitalisering heeft bioscoopvak flink veranderd”. Hiernaast is ook aandacht voor marketing, bouw, onderhoud, horeca, beveiliging en events.

Klik hier om het magazine te lezen en klik hier om direct naar het interview met Filmonderzoek te bladeren.

Goo media vertelt:

Samenwerken zit in het DNA van de bioscoopbranche. Al wordt de concurrentie steeds steviger door nieuwe vormen van vrijetijdsbesteding, op brancheniveau wordt al vele jaren nauw samengewerkt. De afgelopen jaren investeerde de branche fors in comfortabele bioscoopcomplexen en filmtheaters en renovatie van bestaande bioscopen. Nieuwe projectie- en geluidstechnieken vergroten de bioscoopbeleving en zorgen voor een grotere variëteit aan films en voorstellingen. Deze en andere ontwikkelingen zijn aanleiding voor het redactieteam van Insights om de bioscoopsector uitgebreid te belichten. Het resultaat leest u nu. Een informatieve uitgave, die inzicht geeft in een snel veranderende wereld.